dytomarokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Dymphi/Ton Vermelis - WaarBenJij.nu dytomarokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Dymphi/Ton Vermelis - WaarBenJij.nu

dytomarokko

Door: Ton Vermelis -20-

Blijf op de hoogte en volg Dymphi/Ton

16 Februari 2017 | Nederland, Veldhoven

13 februari.
Iedereen is veilig op de plaats van bijeenkomst aangekomen en ‘s-avonds hebben we de briefing en het welkomstdiner.

14 februari.
We gaan beginnen. Allemaal op tijd naar de haven om in te schepen en dan begint het wachten. Tegen 12.00 uur kunnen we de boot op en om 12.30 uur varen we af. Half uurtje vertraging maar dat is om te doen. De vorige equipe had 3 uur vertraging en moest wachten in de stromende regen.
Rustige overtocht en tegen 14.00 uur komen we aan in Marokko.
Van douane naar politie en weer terug en weer de douane en weer de politie. We kunnen allemaal verder. We gaan eerst maar de camping opzoeken om ook even te wennen aan de Marokaanse sfeer. We rijden fout en komen midden in Tanger terecht. Alles krioelt er door elkaar heen en verkeersregels zijn er om aan de laars gelapt te worden. Vreemd want er is veel politie op de been. Proberen aan te passen aan hun rijstijl en dan gaat het wel.
We zitten weer aan de kust en het eerste project opgezocht. Een grot met een inham die erg veel lijkt op de contour van het werelddeel Afrika.
Geen internetverbinding hier dus nog steeds geen foto’s. Die moeten geupload worden naar deze site en dat neemt nogal wat tijd in beslag. Na morgen hebben we weer een -geen rijden- dag en ga ik nog eens proberen.

• 21 Februari 2017 - 15:43

Theo De Nier:

Hoi Dymphi en Ton,
    Leuke verslagen maar om jullie te kunnen volgen graag wat meer plaatsnamen.
    Goede reis en rij voorzichtig,
    Theo