dytomarokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Dymphi/Ton Vermelis - WaarBenJij.nu dytomarokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Dymphi/Ton Vermelis - WaarBenJij.nu

dytomarokko

Door: Ton Vermelis -20-

Blijf op de hoogte en volg Dymphi/Ton

12 Februari 2017 | Nederland, Veldhoven

12 februari

We hebben een rustdag en de dag begint zonnig en lekker op temperatuur. Krijgen bericht dat thuisfront in de sneeuw ligt maar wij hebben daar geen last van. Met 2 reisgenoten maken we een wandeling over het strand naar Tarifa, zo'n 4 km aan de wandel. Op terugtocht helaas regen en goed nat geworden. Wat maakt het uit, het is vakantie. Heb inmiddels wat foto's geplaatst, Hoor graag van iemand of ze goed overkomen.
Alle reizigers zijn nog niet gearriveerd. Iemand staat nog met een kapotte waterpomp onderweg.
Morgenavond hebben we weer een briefing en dinsdag is de overtocht.

• 12 Februari 2017 - 18:34

Margje :

Ja hoor helemaal goed overgekomen. Super fijn om iets te horen en te zien

• 12 Februari 2017 - 18:35

Margje:

Nu de foto's nog toevoegen ;)

• 12 Februari 2017 - 20:59

Patricia Legius:

Hoi Dymphi en Ton. Een hele reis al gehad, fijn dat het goed gaat, maar jammer van al het slechte weer. Morgen ga ik de atlas erbij pakken om de route enigszins te kunnen volgen. Nog geen foto''s jammer genoeg. Ik wacht geduldig.
    Groetjes en veel plezier.

• 13 Februari 2017 - 09:04

Jose Langenberg:

Hoi hoi . ja hoor. ik krijg je verslagje binnen, en ja van de foto's kreeg je al te horen dat die er niet bij zitten. was vandaag de overtocht, ik dacht het wel. bij deze behouden vaart en een mooie tocht door Marokko, ( of was het Malaga, of Mexico. hahhahahaha) Groetjes Jose

• 13 Februari 2017 - 09:42

Paul:

en nu op naar het echte werk!

• 13 Februari 2017 - 20:06

Ton En Lenneke:

Leuk om jullie verhalen te lezen!
    Fijne overtocht en veel plezier in Marokko!