dytomarokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Dymphi/Ton Vermelis - WaarBenJij.nu dytomarokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Dymphi/Ton Vermelis - WaarBenJij.nu

dytomarokko

Blijf op de hoogte en volg Dymphi/Ton

16 Februari 2017 | Nederland, Veldhoven

15 februari.
De camping waar we stonden stelde niet veel voor. Verder naar de volgende etappe, Via rustige binnenwegen naar Assilah en de oude binnenstad bezocht. Heel kleine winkeltjes en ambachtslieden maar ook hier weer geen opdringerige mensen.
In de volgende grote stad Larache wilden we de stoffenmartkt bezoeken. Helaas zo druk dat er niet bij te komen is en al helemaal geen parkeerplek voor de camper kunnen vinden. Dan maar inkopen doen in een grote marjane (grote supermarkt zoals een LeClerck in Frankrijk.
Camping opgezocht en maar een keer zelf voor het eten gezocht.

16 februari.
Jankende wilde honden in de nacht maar verder goed geslapen. We blijven hier een dag staan, wij gaan het stadje bezoeken en anderen gaan per boot de lagune in om vogels te spotten. Heeft nou niet onze voorkeur. Profielfoto is gewijzigd zoals je ziet en hopelijk gaat de rest nu ook goed. Gaan we proberen.

• 16 Februari 2017 - 12:58

Margje:

Goed bezig!!! ❤️

• 17 Februari 2017 - 10:25

Ria Weijers:

Hallo DyTo ik ga jullie volgen. Fijne reis en veel.plezier.
    Ria

• 18 Februari 2017 - 18:56

Nel:

Zo zo al een eindje opgeschoten zie ik
    Vandaag pas ontdekt hoe ik op jullie kan reageren
    Is het een leuke groep?
    Bevalt het zo te reizen?
    Hier al enkele dagen prachtig weer
    Bij jullie ook hoop ik
    Groetjes nel

• 25 Februari 2017 - 09:26

François :

Allemaal leuk en aardig, maar waar staat de mayonaise?